У Центрах обслуговування платників Надвірнянської ОДПІ можна отримати комплекс адміністративних, консультативних і інформаційних послуг. Крім того, тут створені комфортні умови для надання звітності, у т.ч. через мережу Інтернет, та отримати консультації щодо отримання безкоштовних ключів електронного підпису.
У січні-серпні 2017 року кількість наданих адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників Надвірнянської ОДПІ становила 13369.
Зокрема, громадянам було видано 7866 карток платника податків та внесено до паспорта громадян України дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також надано 910 витягів з реєстру платників єдиного податку, проведено реєстрацію 572 книг обліку розрахункових операцій, 1446 розрахункових книжок та зареєстровано 126 реєстраторів розрахункових операцій.
Протягом восьми місяців п.р. 715 громадян зареєструвались платниками єдиного податку та зареєстрували 667 книг обліку доходів та витрат платника єдиного податку. Видано 269 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету та 81 громадянину підтверджено статус податкового резидента України.
Податківці нагадують, для зручності платників кожна адміністративна послуга має інформаційну картку, в якій є відомості про суб'єкта, який надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують і умови його отримання. Також, по інформаційній картці платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок і спосіб їх надання, термін видачі довідки, способи отримання результату тощо.
Повний перелік всіх адміністративних послуг, які надаються Надвірнянською ОДПІ можна переглянути на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників в рубриці «Адміністративні послуги», а також на офіційному порталі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (http://if.sfs.gov.ua/).