Днями у Івано-франківській ДПІ відбувся брифінг заступника начальника –начальника відділу організації роботи Олени Мухіної для представників засобів масової інформації на тему: «Електронні сервіси. Електронний кабінет платника податків».
«На сьогоднішній день зусилля держави і фіскальної служби направлені на створення сприятливих умов для ведення підприємницької діяльності суб’єктами господарювання. Одним із спільних кроків на шляху до порозуміння між фіскальною службою та платниками податків є впровадження електронного документообігу»- зазначила Олена Мухіна.
Впровадження сучасних інформаційних технологій дозволяє значно спростити процедуру податкового обліку та інформаційної взаємодії з фіскальною службою. Адже сьогодні йдеться не лише про можливість подання звітності в електронному вигляді. Розуміючи важливість оптимізації цього процесу для платників податків, Державна фіскальна служба України запровадила цілу низку безкоштовних сервісів для платників податків, скориставшись якими можна отримати необхідну послугу, довідку чи інформацію не виходячи з офісу чи дому.
Все більшої актуальності набуває Електронний кабінет платника податку, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС і господарських суб‘єктів у режимi реального часу та який на сьогодні забезпечує цілий спектр необхідних послуг серед яких найбільш запитуваними є сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального (перегляд проведених операцій в системі та отримання інформації про рух коштів на електронному рахунку), листування з органами ДФС в електронному вигляді, стан розрахунків з бюджетом .
У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців фізичним особам через Електронний кабінет платника надано можливість отримати відомості про отримані доходи та утримані податки, а також підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді.
Не меншим попитом користується послуга отримання інформації з реєстрів ДФС в режимі он-лайн : дані про взяття на облік платників податків, реєстр страхувальників, реєстр платників єдиного податку, дані реєстру платників ПДВ, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, реєстр неприбуткових підприємств та організацій, реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.
«Для інформаційної підтримки та допомоги суб`єктам господарювання функціонує call – центр ДФС тел.0800501007 (безкоштовна телефонна лінія), яким надаються відповіді на питання щодо подання звітності в електронному вигляді, реєстрації податкових та акцизних накладних та інших електронних сервісів»- повідомила посадовиця.
Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську