Днями заступник начальника відділу електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації ДПІ у м. Івано-Франківську Наталія Гуменюк провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо роботи центрів обслуговування платників.
Пропонуємо до уваги найбільш актуальні питання, з якими платники податків зверталися на «гарячу лінію».
Як розпочати роботу в«Електронному кабiнеті платника? »
Знайти «Електронний кабінет платника» можна на офіційному веб-порталі ДФС України. Для користування сервісом необхідно здійснити ідентифікацію платника юридичної або фізичної особи за допомогою електронного цифрового підпису.
При здійсненні ідентифікації платнику необхідно вказати контактні дані, за якими буде здійснюватись зворотній зв'язок, зокрема:
- регіон в якому знаходиться орган ДФС, до якого він звертається;
- орган ДФС, до якого необхідно звертатися;
- адресу електронної пошти (e-mail);
- контактний номер телефону;
- поштові індекс та адресу для листування.
Хочу отримати відповідь на таке питання. Чи можливо за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для декларування?
Так, за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можна. При цьому, довідка отримується тільки за наявності електронного ключа, згенерованого, як для фізичної особи. Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську