«Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).
Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
1. відкрита (загальнодоступна)
2. приватна (особистий кабінет).
При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 (напрямок «0») або написати на поштову скриньку [email protected].
ВІДКРИТА (ЗАГАЛЬНОДОСТУПНА ЧАСТИНА)
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.
2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:
дані про взяття на облік платників;
реєстр срахувальників;
дані реєстру платників ПДВ;
реєстр платників єдиного податку;
інформація про РРО;
інформація про книги ОРО;
дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.
3. Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар).
4. Роздрукувати бланки податкової звітності.
5. Заповнити, зберегти та роздрукувати Податкову декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб.
6. Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).
ПРИВАТНА ЧАСТИНА (ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ)
Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
В Івано-Франківській області отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно у Центрах обслуговування платників податків при ДПІ в м.Івано-Франківську та Калуській ОДПІ. Довідки за телефоном: (0342) 77-19-05.
Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи:
1. Новини.
2. Інформація з реєстрів.
3. Податковий календар.
4. Бланки податкової звітност.
5. Декларація про майновий стан і доходи (для фізичних осіб).
6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП).
7. Облікові дані платника.
8. Звітність.
9. Вхідні/вихідні документи.
10. Листування з органами ДФС.
11. Подання заяв, запитів для отримання інформації.
В даному розділі можна створити та надіслати:
Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;
Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
Запит щодо розрахунків з бюджетом.
Реєстраційну заяву платника податку на додану вартість;
Лист;
Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
Заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою №1-АКП;
Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій.
12. Стан розрахунків з бюджетом:
переглянути дані щодо розрахунків з бюджетом за останні 2 роки;
застосування фільтру в розрізі контролюючих органів;
вивантажити інформацію у форматі XML – файл.
Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі.
13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.
14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ).
У розділі (СЕА ПДВ) можливо переглянути:
проведені операції в системі СЕА ПДВ;
реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком.
15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).
У розділі (СЕА РП) можливо переглянути:
реєстр операцій обсягів пального;
реєстр сум акцизного податку.