«Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).

Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.

ЕКП складається із двох функціональних частин:

1. відкрита (загальнодоступна)

2. приватна (особистий кабінет).

При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 (напрямок «0») або написати на поштову скриньку [email protected].

ВІДКРИТА (ЗАГАЛЬНОДОСТУПНА ЧАСТИНА)

Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):

1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.

2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:

дані про взяття на облік платників;

реєстр срахувальників;

дані реєстру платників ПДВ;

реєстр платників єдиного податку;

інформація про РРО;

інформація про книги ОРО;

дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

3. Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар).

4. Роздрукувати бланки податкової звітності.

5. Заповнити, зберегти та роздрукувати Податкову декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб.

6. Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).

ПРИВАТНА ЧАСТИНА (ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ)

Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

В Івано-Франківській області отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно у Центрах обслуговування платників податків  при ДПІ в м.Івано-Франківську та Калуській ОДПІ. Довідки за телефоном: (0342) 77-19-05.

Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи:

1. Новини.

2. Інформація з реєстрів.

3. Податковий календар.

4. Бланки податкової звітност.

5. Декларація про майновий стан і доходи (для фізичних осіб).

6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП).

7. Облікові дані платника.

8. Звітність.

9. Вхідні/вихідні документи.

10. Листування з органами ДФС.

11. Подання заяв, запитів для отримання інформації.

В даному розділі можна створити та надіслати:

  Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість;

  Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;

  Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

  Запит щодо розрахунків з бюджетом.

  Реєстраційну заяву платника податку на додану вартість;

  Лист;

  Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

  Заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою №1-АКП;

  Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій.

12. Стан розрахунків з бюджетом:

  переглянути дані щодо розрахунків з бюджетом за останні 2 роки;

  застосування фільтру в розрізі контролюючих органів;

  вивантажити інформацію у форматі XML – файл.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі.

13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ).

У розділі (СЕА ПДВ) можливо переглянути:

проведені операції в системі СЕА ПДВ;

  реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком.

15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).

У розділі (СЕА РП) можливо переглянути:

  реєстр операцій обсягів пального;

  реєстр сум акцизного податку.