Упродовж січня – листопада 2016 року Центром обслуговування платників надано 22135 адміністративних послуг. Зокрема, у листопаді надано 2153 послуги.
Найбільшим попитом серед них користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За одинадцять місяців 2016 року було надано 9229 таких карток, з яких 784 – у листопаді.
З боку суб`єктів господарювання однією з самих запитуваних послуг є послуга з реєстрації розрахункових книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року Центром обслуговування платників надано 3992 таких послуг. У листопаді було зареєстровано 352 розрахункових книжок.
Актуальною залишається послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку, яких з початку 2016 року Івано-Франківським Центром обслуговування платників було надано 2556, з них – 221 надано у листопаді.
Крім того, за одинадцять місяців 2016 року було надано 1557 послуг по реєстрації платника єдиного податку, з яких 124 – у листопаді та видано 1052 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, з яких 71 – у листопаді.
На сьогодні у ЦОПі міської податкової інспекції надається 16 адміністративних послуг. З повним переліком адміністративних послуг, які надаються ДФС України та її територіальними органами, а також інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС в Івано-Франківській області в розділі «Адміністративні послуги», а також на інформаційних стендах, які розміщені на І поверсі Івано-Франківської ДПІ у Центрі обслуговування платників за адресою: м.Івано-Франківськ, вул.Незалежності, 20.
Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську