ДПІ у м. Івано-Франківську нагадує, що Кабінет Міністрів України постановою від 28.10.2015 N 864 вніс зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв.
Зміни передбачають, що ДФС як адміністратор Реєстру має безоплатно надати суб'єктам господарювання спеціалізоване програмне забезпечення для формування та подання товарно-транспортних накладних (далі - ТТН) до Реєстру.
Після складення ТТН на них накладаються електронні цифрові підписи в такому порядку: перший - електронний цифровий підпис бухгалтера або особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей, другий - електронний цифровий підпис керівника або особи, на яку покладено відповідні обов'язки, третій - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).
Підтвердженням факту реєстрації ТТН у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі.
Зазначені зміни набрали чинності 4 листопада 2016 року.
Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську