Відтепер інформація про стан  розрахунків за податками, зборами та єдиним внеском надається платнику виключно за його письмовою заявою. В заяві суб’єктом господарювання зазначається платіж і період по яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетом.

У відповідності до прохання, викладеного у заяві  суб’єкта господарювання, в контролюючому органі відкривається інтегрована картка платника і готується  документ  стану розрахунків цього платника з бюджетом. Зазначений  документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви.

Такі дії з боку органів Державної фіскальної служби України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422. Наказом визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску територіальними органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

 Інтегрована картка платника містить інформацію про облікові операції та показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу та конкретного періоду.

 

Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську