З 5 вересня 2016 року набувають чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.
Це передбачено Наказом Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15». Затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
- реєстраційна картка (для юридичної особи);
- реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
- додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися до 2 вересня 2016 року включно.
Акцентуємо увагу, що раніше отримані електронні ключі продовжують діяти.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.
Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську