З 5 вересня 2016 року набувають чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.

Це передбачено Наказом Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15».  Затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

- реєстраційна картка (для юридичної особи);

- реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

- додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися до 2 вересня 2016 року включно.

Акцентуємо увагу, що раніше отримані електронні ключі продовжують діяти.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

 

Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську