Цьогоріч до ДПІ у м. Івано-Франківську надійшло 47 письмових звернень від громадян, що на 6 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільше громадяни у зверненнях порушували питання щодо порядку оподаткування доходів від здавання в оренду нерухомості фізичними особами; невиплат, або несвоєчасних виплат зарплат найманим працівникам; проведення контрольно-перевірочної роботи фізичних осіб-підприємців; недотримання законодавства щодо оформлення трудових відносин з працівниками; сплати єдиного внеску; здійснення господарської діяльності без державної реєстрації, інформування про ухилення від сплати податків, оподаткування  доходів підприємницької діяльності.

Окрім того, з початку року до інспекції надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації. За відповідний період минулого року надійшло 12 таких запитів.

Тематика запитуваної інформації стосувалась, зокрема, інформації  щодо сум отриманих доходів, проведення перевірки дотримання правил торгівлі, благоустрою та користування елементами благоустрою, надання інформації про проведення перевірок торгівлі підакцизними товарами, інформації по ЄСВ, надання інформації про здійснення підприємницької діяльності, про місцезнаходження, здійснення діяльності юридичної особи, сплати земельного податку, щодо надання акту перевірки та розшифровки безнадійної заборгованості, списаної за рахунок страхового резерву банку, оформлення трудових відносин з працівниками, щодо 3-х осіб, а також щодо надання копій декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.

Усі звернення та запити на публічну інформацію розглянуто в повному обсязі та в терміни, передбачені вимогами чинного законодавства.

 

Прес-служба ДПІ у м. Івано-Франківську