«В зв’язку із затвердженням  форм звітності щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, з квітня 2016 року передбачено подання до органів ДФС щомісячної звітності виробниками, підприємствами оптової та роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном. Попри те, що така звітність вже подавалась двічі, на сьогодні в бізнесу залишається ще чимало запитань щодо її складання», - зазначила під час тренінгу для платників заступник начальника Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Наталія Зікрата.

За її словами, в Івано-Франківській області вказану звітність подають 3994 суб’єкти, які мають ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, 4024 – на роздрібну торгівлю тютюновими виробами, 15 – на право оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, сидром та перрі, а також 10 виробників алкогольних напоїв та 8 – пива.

Під час заходу податківці детально розповіли про особливості складання та подання звітності щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, в тому числі за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника».

Керівник обласного осередку Асоціації «Українські електроніка, комп'ютери, касові апарати» Степан Макойда інформував про можливості автоматизованого опрацювання інформації для заповнення звітів за допомогою використання програмного забезпечення РРО, а також запропонував звернутися до ДФС України з пропозицією щодо створення єдиного алгоритму з програмування РРО по формуванню товарів по відділах та групах та запровадження єдиних кодів товарів для підакцизної продукції.

Крім того, учасники отримали відповіді щодо застосування штрафних санкцій за недостовірність даних вказаних у звіті, можливості подання уточнених звітів та облік списання алкогольних напоїв тощо.

Нагадаємо, що звіти щодо обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затверджені наказом Міністерства фінансів України 11 лютого 2016 року №49, подаються щомісячно до 10 числа.