У І кварталі 2016 року фахівці Центру обслуговування платників  надали  8534 послуг громадянам та представникам бізнесу.

 Із загальної кількості наданих послуг 2268 -  це адміністративні послуги, серед яких найбільш популярною залишається видача картки платника податків та внесення  до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. За цією послугою у І кварталі 2016 року звернулося  1134 громадянина.

Водночас 55 суб’єктів підприємництва  зареєструвалися платниками єдиного податку, а 72 підприємці зареєстрували книги обліку розрахункових операцій. За цей же час 87 підприємців – спрощенців звернулися до фахівців  ДПІ у Косівському районі за витягами з реєстру платників єдиного податку, 325 підприємців звернулися  за надання довідки про доходи,

«У нашому Центрі обслуговування платників громадяни і представники бізнесу можуть отримати безоплатні адміністративні послуги. Окрім того, фахівці ЦОП завжди допоможуть у заповненні звітів і проконсультують з найактуальніших питань податкового законодавства», - зазначає  в.о. начальника  ДПІ у Косівському районі Оксана Мельниченко.

Керівник інспекції нагадала, що у випадку неякісного обслуговування або ж наявності корупційних ризиків платники податків можуть поскаржитися на дії чи бездіяльність посадових осіб органів ДФС на антикорупційний  сервіс «Пульс». Телефон цілодобової лінії сервісу (044) 284-00-07.