Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:
- заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.
Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи підприємця) та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:
- заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
- додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набули чинності 09 березня 2016 року.
Підготовлено відділом організації роботи
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області