Нещодавно, за сприяння аутсорсингової компанії «Ваш Бухгалтер» відбувся семінар для платників податків на тему «Зміни податкового законодавства у 2016 році». Доповідачами на семінар запрошено також податківців.
Перед учасниками семінару виступила начальник відділу комунікацій ДПІ у м. Івано-Франківську Галина Яремко, яка розповіла про запровадження з 1 березня 2016 року системи електронного адміністрування пального (СЕАРП). Вона повідомила, що юридичні особи та фізособи-підприємці, які реалізовуватимуть пальне, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального. Це необхідно було зробити до початку здійснення такої діяльності шляхом подання відповідної заяви. Електронні формати Заяви та інших документів розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» /Платникам податків про електронну звітність/ Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.
Посадовиця також зазначила, що на складені акцизні накладні накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника акцизного податку, який реалізує пальне, у такому порядку: першим — електронний цифровий підпис головного бухгалтера або електронний цифровий підпис керівника чи уповноваженої особи; другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника акцизного податку. Платник акцизного податку, що є фізичною особою — підприємцем, накладає першим електронний цифровий підпис підприємця чи уповноваженої особи; другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника акцизного податку.
Під час семінару також йшлося про основні помилки, які допускають платники податків під час подання звітності, та про декларування доходів громадян за 2015 рік.
Підготовлено відділом комунікацій
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області