Як повідомив завідувач сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС в Івано-Франківській області Богдан Куцій, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:
- заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.
Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки для фізичної особи/фізичної особи підприємця та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:
- заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
- додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 09 березня 2016 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 09 березня 2016 року.
Нагадаємо, з 03.03.2016 припинили свою роботу окремі пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС в м. Калуш та в м. Коломия. Відтепер електронні ключі цифрового підпису видаються лише у відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС, який розміщено у приміщенні Центру обслуговування платників при ДПІ в м. Івано-Франківську.