Про це повідомив керівникам великих виробничих підприємств обласного центру на засіданні Дорадчої ради начальник ДПІ у м. Івано-Франківську Любомир Слободян.
За його словами, платники податків працюють в режимі постійних змін - змінюється податкове законодавство, змінюються форми звітності тощо. Крім того, у суб’єктів господарювання виникає необхідність володіти інформацією щодо їх стану розрахунків з бюджетом. Тому податківці намагаються інформувати платників податків і про законодавчі зміни, а задля упередження штрафних санкцій за несплату або несвоєчасну сплату податків та зборів – і про податковий борг.
Відтепер розширюється можливість використання платниками податків нових електронних сервісів. Зокрема, за допомогою програми «автоматичний дозвон», яка на сьогодні проходить тестову експлуатацію, на стаціонарні та мобільні телефони окремих операторів суб‘єктів господарювання надходять дзвінки від ДПІ з необхідною інформацією та повідомленнями.
Цей сервіс в міській ДПІ вдалося впровадити завдяки підтримці депутатського корпусу міськради, яким у минулому році прийнято програму "Поліпшення сервісу платників податків" на 2015 – 2018 р.р..
Як зазначив Любомир Слободян, оскільки Програма передбачає поетапне впровадження, наступною чергою буде «електронний секретар», за допомогою якого вхідні дзвінки від абонентів спрямовуватимуться у відповідні структурні підрозділи інспекції в залежності від тематики звернення.
Крім того, він повідомив членів Дорадчої ради, що за допомогою програмного продукту «Електронний кабінет платника податків» власники ключів електронного підпису, які безкоштовно надає ДФС, мають можливість в он-лайн режимі дізнатись про стан розрахунків з бюджетом та подання звітності.
Головний податківець міста запевнив присутніх керівників підприємств в належній інформаційній підтримці та запросив їх на семінари, які щомісяця проводять фахівці ДПІ.
Підготовлено відділом комунікацій
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області