Як повідомила перший заступник начальника Коломийської ОДПІ Мирослава Бундзяк, протягом січня-листопада 2015 року Центром обслуговування платників Коломийської ОДПІ надано 93,6 тис. адміністративних, інформаційних та консультативних послуг.
Серед найбільш запитуваних адмінпослуг є послуги з видачі реєстраційного номеру облікової картки платника податків - 55% всіх послуг, реєстрації книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок - 12%, надання витягів платникам єдиного податку 9%, послуг з видачі довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи - 8%, реєстрації платників єдиного податку - 6%.
З метою інформування платників про зміни в законодавстві, в Центрі розміщені інформаційні стенди з актуальною інформацією. Також тут платники мають змогу ознайомитися з друкованою продукцією – листівками, брошурами, пам‘ятками, підготовленими фахівцями ДПІ.
У приміщенні Центру встановлено комп'ютер, який підключений до мережі Інтернет та завантажений необхідним програмним забезпеченням, що дозволяє платникам подавати звітність засобами електронного зв‘язку.
Крім адмінпослуг платники податків можуть отримати усні консультації. Так, впродовж січня - листопада п.р. фахівцями Центру надано 6115 консультацій, опрацьовано 24935 документів вхідної кореспонденції, 50795 податкових декларацій та розрахунків.
Загалом за звітний період Центр обслуговування платників Коломийської ОДПІ відвідало майже 65,5 тисяч громадян та платників податків.