З початку року на адресу органів Державної фіскальної служби Івано-Франківщини надійшло 178 запитів на інформацію, відповіді на які направлені запитувачам у встановлені чинним законодавством терміни. Про це повідомили у відділі реєстрації платників та електронних сервісів Головного управління ДФС в Івано-Франківській області.

Своїм правом з реалізації норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині отримання інформації, якою володіє Головне управління ДФС області, скористалися 73 громадяни області, 70 суб’єктів господарської діяльності – фізичних осіб та 35 суб’єктів господарської діяльності – юридичн их осіб.

В Головному управлінні ДФС в області нагадують, запит на отримання публічної інформації може бути подано:

на поштову адресу: 76000, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності,20 (на конверті вказувати „Публічна інформація”);

на електронну адресу:  i[email protected];

факсом: (0342)77-19-10;

за телефоном: (0342)77-18-86;

в усній формі особисто посадовим особам відділу реєстрації платників та електронних сервісів ГУ ДФС в області.

Для зручності платників на офіційному веб-порталі територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області (http://if.sfs.gov.ua/) у розділі «ДФС у регіоні» (підрозділи «Головне управління» та «Митниця») розміщено необхідну інформацію для подання запитів на отримання публічної інформації, зокрема відповідні форми запитів, порядок їх складання та подання тощо.