Порядок розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації – тема тренінгу, який нещодавно відбувся в Калуській ОДПІ.
Заступник начальника відділу реєстрації платників та електронних сервісів Калуської ОДПІ Лілія Василів розповіла присутнім про порядок та терміни розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації. Посадовиця повідомила, що з 28.10.2015 набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).
Також зазначила, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
За словами Лілії Василів, з початку року до Калуської ОДПІ від громадян надійшло 2 звернення, які на даний час знаходяться на розгляді. Крім цього, за вказаний період фахівцями ДПІ розглянуто 70 запитів на отримання публічної інформації, на 69 з яких надано відповіді у встановлені законодавством терміни. В 1 випадку – у відповіді відмовлено, оскільки запитувана інформація мала конфіденційний характер.
Звернень - скарг на дії працівників податкової інспекції під час виконання службових обов’язків за вказаний період не було.