Платники податку мають змогу засобами клієнтського програмного забезпечення направляти електронні запити щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування  в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Витяг з системи електронного адміністрування, який надається платнику, містить інформацію щодо:

стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість),

суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування,

складових формули розрахунку такої суми.

Крім того, зробивши відповідні запити, платники мають можливість отримати Витяг з системи щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, за рахунок суми залишку від’ємного значення попередніх (звітних) податкових періодів, а також Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ.

Нагадуємо, що електронні формати документів розміщені на офіційному веб-порталі ДФС України в розділі «Головна / Електронна звітність / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів».

Крім того, нові електронні  форми податкових документів розміщуються на офіційному веб-порталі ДФС України у розділі «Головна / Електронна звітність / Актуальні нововведення».

Користуючись електронними сервісами ви заощаджуєте робочий час. Це дозволяє спростити ведення бізнесу та скоротити до мінімуму контакти з працівниками органів ДФС.

 

Підготовлено відділом комунікацій

 ДПІ у м. Івано-Франківську

ГУ ДФС в Івано-Франківській області