З початку року Центром обслуговування платників Калуської ОДПІ суб’єктам господарської діяльності та громадянам надано 6554  послуг,  з них:  5874 – адміністративних. Про це повідомила заступник начальника Калуської ОДПІ Любов Жаровська.

Найбільш запитуваною серед адміністративних послуг є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника  3758 звернень. На другому місці - послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та касових апаратів - 840 звернень. Про надання витягу з реєстру платників єдиного податку звернулось 591 суб’єктів  господарської діяльності. За довідками про відсутність заборгованості звернулося  345 СГД. Крім того, платникам надано 340 інших послуг.

У Центрі обслуговування постійно працює модератор який надає консультації відвідувачам. З метою інформування платників про зміни в податковому законодавстві, з адміністрування єдиного соціального внеску розміщено відповідні інформаційні стенди. Постійно розповсюджується друкована продукція у вигляді листівок, брошур, пам`яток. Також в Центрі знаходиться спеціальна скринька, куди можна надати свої  пропозиції щодо вдосконалення законодавства та роботи органів фіскальної служби.