З початку року послугами Акредитованого центру при ГУ ДФС у Івано-Франківській області скористалися 8,3 тис. платників податків, яким безкоштовно видано посилені сертифікати відкритих ключів. Про це повідомили в управлінні ІТ Головного управління ДФС в Івано-Франківській області.

Загалом, за допомогою електронних ключів платниками податків до органів ДФС подано майже 550 тис. звітних документів, або 80 відс. усієї поданої звітності.

Нагадаємо, отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна у Центрах обслуговування платників податків  при ДПІ в м.Івано-Франківську, Калуській та Коломийській ОДПІ.

Електронний підпис є обов’язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора або підписувача електронного документа. Накладенням електронного підпису завершується створення електронного документа.

Платники податків, які використовують безкоштовні ключі електронного цифрового підпису АЦСК ІДД ДФС, можуть завантажити повний перелік актуальних технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.