Саме стільки адміністративних послуг протягом семи місяців 2015 року отримали 12,9 тисяч відвідувачів Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі.

Найбільш запитуваною була послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. З початку року надано понад 3,2 тисячі таких послуг.

Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з  реєстрації розрахункових книжок та надання витягу з реєстру платників єдиного податку: 887 та 194 відповідно.  

Крім цього, в Центрі обслуговування платники можуть ознайомитись з інформацією про перелік документів, необхідних для отримання довідок, порядок та спосіб їх подання, термін видачі, способи отримання результату тощо.

Для забезпечення поліпшення якості надання послуг, податківцями Надвірнянщини  встановлено зворотній зв’язок з відвідувачами. Прикладом цього є анкетування клієнтів та встановлення скриньок для подання платниками заяв та пропозицій.

Результати опитування та аналіз отриманих пропозицій допомагають  податківцям поліпшити якість обслуговування, зміцнити відносин з платниками та точно визначити інші вподобання клієнтів.