Перелік сервісів та електронних форматів:
Код форми |
Назва сервісу |
Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних |
|
Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати на номеру документа та суми податку) |
|
Запит щодо отримання реквізитів рахунку та відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних |
|
Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ |
|
Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ΣНакл), за рахунок сум від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ |
|
Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення , на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних |
|
Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних |
|
Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається по виданих податковим накладним та розрахункам коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період, та податкові накладні за вказаним кодом філії) |
|
Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ |
|
Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ |
Для зручності платників в Центрах обслуговування платників податків органів ДФС Івано-Франківської області відкрито окремі телефонні лінії та визначено відповідальних осіб для надання консультацій з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ.
Крім того, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер "Електронне адміністрування ПДВ", в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.
Також у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ.
Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007, (044) 454-16-13.