Послуги електронного цифрового підпису – зручний та сучасний спосіб не тільки для спрощення документообігу у суб’єктів підприємницької діяльності, але й шанс застрахувати свою інтелектуальну власність будь-якому користувачу електронної пошти.
Можливість отримати безкоштовно електронний сертифікат ключа - надає змогу кожному платнику оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до податкових органів. Не витрачаючи свій час, отримувати консультації в режимі он-лайн, замовляти довідки, тощо. Адже, відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Тож, закликаємо підприємців, юридичних осіб та пересічних громадян, які з тих, чи інших причин ще не мають електронного ключа – отримати його якнайшвидше, та відчути всі переваги та зручності використання.
Отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно, звернувшись у відділ реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Івано-Франківській області Управління (центру) сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20, Центр обслуговування платників, каб.110.
Підготовлено відділом комунікацій
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області