Електронний ключ, за допомогою якого відправлятиметься податкова звітність через Інтернет, можна отримати безкоштовно та швидко.
В свою чергу, подання податкової звітності до податкової інспекції через Інтернет економить робочий час громадян і суб’єктів господарювання.
Щоб отримати електронний ключ, потрібно подати до Акредитованого центру сертифікації ключів заяву з переліком необхідних документів та мати при собі електронний носій.
Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП фізичною особою:
- заповнена та підписана реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
- копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена підписом власника;
- копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
- копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.
Підготовлено відділом комунікацій
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області