Таблиці у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, які не містять відомостей, не подаються до фіскальних органів.
Така норма передбачена відповідно до порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року № 435 “Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”
Відповідно до пункту 8 розділу II «Загальні правила формування та подання Звіту», звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. Звіт, складений з порушенням вимог цього Порядку, у тому числі без обов'язкових реквізитів, передбачених пунктом 6 цього розділу, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається звітом і вважається таким, що не подавався.
Також звертаємо увагу, що звіт формується на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно які підтверджують нарахування та виплату, на які нараховується єдиний внесок. Він формується страхувальником або відповідальною особою страхувальника та включає таблиці, наведені у додатках 4 - 7 до цього Порядку, та повинен містити основні дані про страхувальника та перелік таблиць звіту.
Крім того зазначимо, що згідно з пунктом 3 розділу IV Формування Звіту, у переліку таблиць звіту на титульному аркуші у додатках 4 – 7 навпроти таблиць, які не подаються до фіскальних органів: на паперових носіях - проставляються прочерки; в електронній формі - поле залишається незаповненим.
Отже, підсумовуючи вище викладене, таблиці, які не містять відомостей (не заповнюються страхувальниками взагалі) не подаються до органів ДФС.
Підготовлено відділом комунікацій
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області