За словами заступника начальника ДПІ у Надвірнянському районі Оксани Пліщук упродовж січня – травня  2015 року Центром  обслуговування платників податків було надано 3164 адміністративних послуг, в т.ч. 539 – у травні місяці. За послугами до Центру звернулось 10000 осіб. 

Найбільш запитуваною послугою у відвідувачів ЦОПу, а це майже 60 відсотків, є послуга з отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, цією послугою за вказаний період скористалось 1898 осіб.

Частими є звернення представників бізнесу щодо реєстрації розрахункових книжок – 587 та реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 119. Також у рейтингу популярності серед наданих адмінпослуг є надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 130 та видача довідок про відсутність  заборгованості по платежах до бюджету – 81.

Також Оксана Пліщук зазначила, що відвідувачів ЦОПу часто цікавить можливість використання електронних сервісів, запроваджених ДФС України, адже це позбавляє суб’єктів господарювання  необхідності особистого відвідування податкової інспекції та знижує вплив людського фактора.