Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовується для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом Міндоходів України від 28.08.13 № 417, згідно з яким:

Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.

Другим кроком є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору.

Третім кроком є звернення до податкової за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подання:

-         заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

-         копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;

-         копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;

-         копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування);

-         отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.

Четвертим кроком протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО є звернення до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.

П’ятим кроком є подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.

 

Підготовлено відділом комунікацій

 ДПІ у м. Івано-Франківську

ГУ ДФС в Івано-Франківській області