ДПІ у м. Івано-Франківську звертає увагу, що з 1 січня 2015 року в Україні впроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість.

Податкові накладні та додатки до них, а також податкова звітність з ПДВ подається до фіскальних органів лише в електронній формі. Винятком є документи, які дають право на податковий кредит без наявності податкової накладної.

Платники ПДВ звітують в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноважених осіб. Тому всі платники ПДВ повинні отримати ключі електронного цифрового підпису та встановити спеціальне програмне забезпечення.

Крім того, податкові накладні підлягають обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, бо тільки  зареєстровані  накладні є для покупця товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Також інформуємо, що платники податків, використовуючи безкоштовне програмне забезпечення, мають можливість за запитом до Державної фіскальної служби безоплатно отримувати відомості про податкові накладні та/або розрахунки коригування з Єдиного реєстру податкових накладних.

Крім того, покупці-платники ПДВ мають можливість отримувати з ЄРПН електронні копії податкових накладних/розрахунків коригування, які зареєстровані в ЄРПН.

Для отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРПН, покупець надсилає в електронному вигляді запит до ЄРПН, за яким отримує в електронному вигляді витяг з ЄРПН та податкові накладні/розрахунки коригування в електронному вигляді.

Податкова накладна, складена в електронному вигляді, яка отримана з ЄРПН покупцем, вважається такою, що отримана від постачальника.

Можливість отримання покупцями з ЄРПН електронних копій податкових накладних/розрахунків коригування, які зареєстровані в ЄРПН їх контрагентами-постачальниками передбачено п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України.

 

Підготовлено відділом комунікацій

 ДПІ у м. Івано-Франківську

ГУ ДФС в Івано-Франківській області