Як повідомили в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області, протягом січня - лютого 2015 року від громадян надійшло 35 письмових звернень. З них  33 звернення, або 94 відсотки,  складають заяви (клопотання) та 2, або 6 відсотків – скарги на недоліки в роботі територіальних органів ДФС.

Найчастіше громадяни зверталися за роз’ясненнями щодо нарахування та сплати податків, зборів, платежів. Також вони цікавились питаннями контрольно-перевірочної роботи, порядком здійснення реєстрації та обліку платників та інформували про факти ухилень від сплати податків  тощо. 

За словами начальника  відділу реєстрації платників та електронних сервісів ГУ ДФС в області Вікторії Слободян, всі звернення взяті на контроль, проведені відповідні контрольні-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни.

За результатами розгляду скарг, факти, викладені в них, не знайшли свого підтвердження.

«Фахівці фіскальної служби області приділяють значну увагу зверненням громадян, оскільки лише завдяки відкритому діалогу з громадянами та платниками податків, заснованому на взаємній повазі, можна забезпечити підвищення рівня добровільної сплати податків», - зазначила   Вікторія Слободян.

Нагадаємо, право на звернення - є одним із засобів захисту прав та законних інтересів громадян, яке закріплено основним Законом держави – Конституцією України  та  Законом України №393/96-ВР від 02.10.1996 року «Про звернення громадян».