Державна фіскальна служба України у листі від 21.01.2015 № 1573/7/99-99-17-02-02-17 роз′яснила, що процедура реєстрації платників єдиного податку з 1 січня 2015 року не змінилась і здійснюється на підставі:
- реєстраційних заяв у паперовому вигляді, поданих до органів ДФС;
- електронних копій реєстраційних заяв, виготовлених шляхом сканування, які передаються державним реєстратором до органів ДФС одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»;
- реєстраційних заяв, поданих засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Разом з тим, видача витягів з реєстру здійснюється безоплатно та за бажанням платників єдиного податку, але не є обов'язковою умовою при реєстрації, оскільки на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та власному офіційному веб-порталі ДФС України щоденно оприлюднюються дані з реєстру платників єдиного податку (Лист ДФС України від 21.01.2015 № 1573/7/99-99-17-02-02-17).
Підготовлено відділом комунікацій
ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в Івано-Франківській області