Впродовж січня – грудня минулого року на телефонний номер сервісу ДФС України „Пульс” від івано-франківських громадян  надійшло   лише 4 звернення, які міські податківці розглянули вчасно та вирішили позитивно.

Наразі найбільше мешканців обласного центру цікавили питання щодо подання звітності в електронному вигляді та організації роботи Центру обслуговування платників.

Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку є покращення сервісного обслуговування івано-франківчан. Адже працівники міської ДПІ не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та про вжиті заходи.

Нагадуємо, номер телефону сервісу ДФСУ „Пульс” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

Підготовлено інформаційно-комунікаційним

 відділом  ДПІ у м. Івано-Франківську

ГУ ДФС в області