Впродовж січня – грудня минулого року на телефонний номер сервісу ДФС України „Пульс” від івано-франківських громадян надійшло лише 4 звернення, які міські податківці розглянули вчасно та вирішили позитивно.
Наразі найбільше мешканців обласного центру цікавили питання щодо подання звітності в електронному вигляді та організації роботи Центру обслуговування платників.
Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку є покращення сервісного обслуговування івано-франківчан. Адже працівники міської ДПІ не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та про вжиті заходи.
Нагадуємо, номер телефону сервісу ДФСУ „Пульс” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Підготовлено інформаційно-комунікаційним
відділом ДПІ у м. Івано-Франківську
ГУ ДФС в області