Фахівці Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області повідомляють, що на виконання вимог Закону України від 16 вересня 2014 року №1682-VII «Про очищення влади», державними податковими інспекціями області вже розпочаті перевірки державних службовців.
Перевірка достовірності інформації щодо наявності майна, набутого за час перебування на державних посадах посадовцями, стосовно яких надано запит від органу державної влади, проводиться податківцями за місцем проживання особи.
Про це зазначено в абзаці першого пункту 2 «Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п'ятої статті 5 Закону України "Про очищення влади", та форми висновку про результати такої перевірки», який затверджений наказом Міністерства фінансів від 03.11. 2014 року №1100.
Перевірка проводитиметься з таких основних питань:
1. Порівняння відомостей про вказане громадянином, стосовно якого ведеться перевірка, в декларації майно (нерухоме майно, транспортні засоби, кошти на рахунках у банках та інших фінансових установах, цінні папери, внески до статутного капіталу підприємств) з реальним майном, набутим особою за час перебування на державних посадах.
2. Аналіз наявної в контролюючому органі податкової інформації щодо доходів, отриманих особою, з метою з’ясування легальності їх отримання, повноти відображення в декларації та можливості придбання задекларованого майна під час перебування на державних посадах.
Нагадуємо, що правові та організаційні засади проведення перевірок державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування встановлено Законом України №1682-VII з метою відновлення довіри до влади та побудови нової системи органів влади згідно із європейськими стандартами.