Добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування – це реальна можливість для громадян забезпечити страховий стаж та створити умови для збільшення розміру майбутньої пенсії.

Для цього громадянин подає до Центру обслуговування платників при ДПІ у м. Івано-Франківську за місцем проживання заяву про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, а також копії таких документів:

- картки платника податків або копію паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;

- трудової книжки (за наявності);

- документа, що посвідчує особу.

З цією особою не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви укладається договір про добровільну участь, який набирає чинності з дня його підписання.

Довідково. Особливості загальнообов’язкового державного соціального страхування визначені Законом України від 8 липня 2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року №455.

Підготовлено інформаційно-комунікаційним

 відділом  ДПІ у м. Івано-Франківську

ГУ ДФС в області