З початку року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 30 звернень від жителів Івано-Франківщини. Про це повідомила завідувач сектору обслуговування платників податків Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Вікторія Слободян.
За її словами, у переважній більшості випадків громадяни зверталися з питаннями проведення контрольно-перевірочної роботи суб’єктів господарювання (12 звернень). На другому місці – запити щодо подання звітності. З цього приводу на „Пульс” надійшло 7 телефонних дзвінків. Крім того, громадяни звертались з питаннями організації роботи державних податкових інспекцій, центрів обслуговування платників, реєстрації платника єдиного податку тощо. Кожне звернення розглянуто у визначені терміни та поінформовано заявників про результати.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.