Протягом січня-вересня поточного року від громадян надійшло 20  звернень, з них 3 - письмових. Про це повідомила начальник відділу обслуговування платників податків ДПІ у Галицькому районі Оксана Бучко.

Найчастіше до податківців громадяни звертались щодо роз’яснень податкового законодавства – всього 70 відс. загальної кількості. Крім цього, розглянуто 3 письмових звернення щодо відмови від реєстраційного номера облікової картки платника. Заявникам направлено відповіді у визначені законодавством терміни.

Зауважимо, що звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної податкової інспекції, чи щодо якості обслуговування платників в Центрах обслуговування платників, не надходило.

За словами посадовця, розгляд звернень є важливим аспектом в роботі відомства, оскільки саме вони є інструментом зворотнього зв’язку з громадськістю.

Нагадаємо, право на звернення громадян регламентується Законом України  „Про звернення громадян”.