За вісім місяців поточного року послугами Центру обслуговування платників податків ДПІ у Надвірнянському районі скористались 5 249 платників району, про це повідомила начальник відділу обслуговування платників податків Ореста Дем’янчук.
У ЦОПі серед найзапитуваніших адміністративних послуг - видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб–платників податків. З початку року видано 3052 картки, що становить 58,1 відсотоки від загальної кількості наданих послуг. Також активно йде реєстрація розрахункових книжок - 1442 кижки зареєстровано. На третьому місці реєстрація книг обліку розрахункових операцій - 230.
Для забезпечення ефективної діяльності ЦОП в ДПІ щомісячно затверджуються графіки роботи відповідальних посадових осіб для надання адміністративних послуг та обслуговування платників з режимом роботи щоденно з 9 до 18 години (вівторок, четвер з 9 до 20 години), в суботу з 9 до 16 години з "плаваючою" перервою на обід. В період звітності, у разі необхідності, збільшується кількість працівників шляхом складання додаткових графіків роботи структурними підрозділами інспекції.
В приміщенні ЦОП встановлені чотири камери відеоспостереження, що дозволяють здійснювати оперативний контроль керівництва за забезпеченням порядку, наявністю черг та за діяльністю підлеглих працівників.
Наказом ДПІ у Надвірнянському районі створено комісію для відкриття скриньки пропозицій та анкет відвідувачів, яка розміщена у Центрі обслуговування платників. Витяг побажань відвідувачів Центру із скриньки проводиться щотижнево, із одночасним проведенням аналізу змісту відповідей на питання анкети відвідувачів Центру. За результатами анкетування платників та інформації із скриньок ДПІ у Надвірнянському районі за січень-серпень поточного року критичних зауважень щодо роботи ЦОП не було. Також не надходили скарги щодо якості обслуговування в ЦОП і на електронний сервіс «Пульс».