Як зазначили в Головному управлінні Міндоходів в Івано-Франківській області, протягом січня - серпня 2014 року від громадян надійшло 161 письмове звернення, що 13 на відс. менше ніж торік. Із загальної кількості звернень - 152, або 95 відс. складають заяви (клопотання) та 9, або 5 відс. – скарги на недоліки в роботі територіальних органів Міндоходів.

Найчастіше до податківців громадяни зверталися з повідомленнями про порушення податкового законодавства суб’єктами господарювання області та з пропозиціями щодо змін діючого законодавства. 

Всі звернення взяті на контроль, проведені відповідні контрольні-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді, у визначені законодавством терміни.

За результатами розгляду скарг, дві з них знайшли своє підтвердження. Посадових осіб, в роботі яких виявлено порушення, притягнуто до відповідальності.

За словами керівника підрозділу обслуговування платників податків ГУ Міндоходів в області Вікторії Слободян, розгляд звернень є важливим аспектом в роботі відомства, оскільки саме вони є інструментом зворотнього зв’язку з суспільством. «Ми прагнемо відкритого діалогу з громадянами та платниками податків і хочемо, щоб наші стосунки були рівноправними, заснованими на взаємній повазі», - зазначила посадовець.