Продовжує роботу сервіс «Пульс» новоствореної Державної фіскальної служби
«Пульс» – це антикорупційний сервіс, спрямований на встановлення зворотного зв’язку з платниками податків та для протидії негативним тенденціям, що заважають розвитку підприємницької діяльності. Скористатися сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди в роботі. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то інтерактивна лінія Державної фіскальної служби обов’язково стане в нагоді.
Як повідомили в секторі обслуговування платників податків Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області, з початку року на «Пульс» надійшло 26 звернень від жителів Івано-Франківщини, з яких 8 – анонімні. У переважній більшості випадків заявники зверталися з питаннями проведення контрольно-перевірочної роботи податковими органами. На другому місці – питання подання звітності суб’єктами господарювання. Крім того, громадяни звертались із запитами щодо організації роботи державних податкових інспекцій, центрів обслуговування платників, реєстрації платника єдиного податку тощо. Кожне звернення розглянуто у визначені терміни та поінформовано заявників про результати.
Податківці нагадують, що лінія працює цілодобово: у робочій час інформацію щодо корупційних діянь та інших неправомірних дій приймають фахівці ДФС, в неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Контактний номер сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07.


