За перше півріччя 2014 року працівниками Центру обслуговування платників Калуської ОДПІ надано 40,6 тис. адміністративних послуг. Зокрема, видано 2,2 тисячі реєстраційних номерів облікової картки платника податків, прийнято та оброблено 3,6 тис. звітів від платників на паперових носіях та 31,5 тисяч звітів – в електронному вигляді, а також надано 3,3 тисячі інших послуг, необхідних для ведення бізнесу.
Значну кількість серед наданих послуг займають усні роз’яснення, яких за перше півріччя надано 1,2 тисячі. В основному, вони стосувались порядку подання звітності в електронному вигляді, спрощеної системи оподаткування, декларування доходів громадян та сплати плати за землю.
Як зазначила заступник начальника Калуської ОДПІ Любов Жаровська для зручності відвідувачів Центру обслуговування платників інспекції є все необхідне: оформлені інформаційні стенди, де можна ознайомитись із податковою інформацією, зразками заповнення заяв, роз’ясненнями податкового законодавства та іншими інформаційними матеріалами.
Крім того, з метою вивчення громадської думки та проведення оцінки діяльності Центру на першому поверсі інспекції встановлено скриньку для заяв та пропозицій. Побажання та зауваження платників використовуються для розробки та реалізації заходів з підвищення якості надання послуг.