В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що платник податку може дізнатись про наявність рішення щодо відповідності критеріям ризиковості в день його прийняття через Електронний кабінет в розділі «Моніторинг податкових накладних і розрахунків коригування». Для виключення його з переліку ризикових інформація і копії документів подаються платником податку до податкової служби в електронній формі засобами електронного зв'язку з урахуванням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851 – IV "Про електронні документи і електронний документообіг", від 05 жовтня 2017 року № 2155 - VIII "Про електронні довірчі послуги" і Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261).

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризикової, можуть бути:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, доручення, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які отримують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи відносно постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти прийому-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи і/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи відносно підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспортах якості, сертифікатах відповідності), наявність яких передбачена договором і/або законодавством;

- інші документи, які підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризикової платника податку.