Головне управління ДПС в Івано-Франківській області інформує, що юридичні та фізичні особи можуть отримати безкоштовно кваліфіковані електронні підписи в пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, розташованих в Центрах обслуговування платників Івано-Франківської та Калуської ДПІ ГУ ДПС. Зокрема, такі послуги надаються за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20 та м. Калуш, вул. В.Стуса, 2.

Для отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) необхідно надати такі документи: паспорт (пластикова ID картка), реєстраційний номер облікової картки платника податків та з’ємний флеш-носій/оптичні носії CD/DVD або захищені носії ключової інформації, заповнену платником реєстраційну картку для фізичних осіб/юридичних осіб, а також для власників пластикової ID картки паперовий витяг з єдиного державного демографічного реєстру. Детальний перелік документів викладений на сайті надавача довірчих послуг (acskidd.gov.ua).

Водночас зазначаємо, що юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, окрім фізичних осіб-громадян, які отримали КЕП, необхідно надіслати засобами електронного зв’язку Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів. Після отримання підтвердження про приєднання до системи електронного документообігу такий платник набуває статусу суб’єкта електронного документообігу.

Після одержання кваліфікованого електронного підпису юридичні особи та фізичні особи-підприємці мають можливість скористатись електронними сервісами ДПС.

Зокрема, найпопулярнішим сервісом податкової служби є «Електронний кабінет платника». Завдяки даному сервісу платник може сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків і отримати на них відповіді. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і сплачених (утриманих) податків, стан поданої звітності, стан нарахованого та сплаченого податку за землю, транспортного податку, податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки та інше.

Автоматизація сервісних послуг та спрощення процедури подання звітності зводить до мінімуму безпосередній контакт платника з працівником податкової інспекції, що в свою чергу усуває корупційні ризики.