Як інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області, відповідно до пункту 299.9 статті 299 Податкового кодексу України зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Для цього необхідно подати до податкового органу за місцем реєстрації запит про отримання такого витягу.

Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку подається платником нарочно або за допомогою Електронного кабінету платника, через меню «Листування з ДПС» або «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Слід зазначити, що допомогою зазначених меню можна надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:

- регіон в якому знаходиться орган ДПС;

- орган ДПС, до якого відправляється лист;

- тип документа;

- тематика звернення;

- короткий зміст листа;

- сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).

Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку «Зберегти чернетку», підписати та надіслати до органу ДПС – натиснувши кнопку «Підписати і надіслати».

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Відповіді на запити та квитанції щодо обробки заяв і запитів платник може переглянути в меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Витяг надається не пізніше наступного робочого дня з дня надходження запиту та видається особисто заявнику (фізичній особі або уповноваженому представнику юридичної особи) або відправляється поштою (з повідомленням про вручення) та діє до внесення змін до реєстру.

Звертаємо увагу, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, відомості щодо якого внесені до Довірчого списку, розташованого на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/trustedlist).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС.