Днями в Надвірнянському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області проводився тренінг на тему: «Переваги подання звітності в електронному вигляді. Електронні сервіси ДПС».

Під час заходу завідувач сектору обслуговування платників Надвірнянського управління Марія Модіна розповіла учасниками заходу про електронні сервіси Державної податкової служби та повідомила, що найбільшою популярністю у  суб’єктів господарювання та громадян користується сервіс «Електронний кабінет платника». Посадовиця зазначила, що за допомогою цього сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків, заяви на реєстрацію РРО, КОРО, РК та інші електронні документи. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме: отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Марія Модіна розповіла, що Електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту, яка є загальнодоступною та приватну. Вхід до відкритої частини надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДПС. Щоб скористатися приватною частиною «Електронного кабінету» платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів ДПС України.

Також Марія Модіна звернула увагу на перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді для представників бізнесу, оскільки звітність через мережу Інтернет до податкової можна передати всього за декілька хвилин.

Крім того платники податків мали можливість практично розглянути порядок створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.