В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що з метою спрощення умов ведення господарської діяльності ДПС України забезпечено функціонування в тестовому режимі до 31 грудня 2019 року інформаційної системи E-Receipt (електронний чек) щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Система E-Receipt – це технологічне рішення, яке є альтернативою традиційним реєстраторам розрахункових операцій (РРО). Функціональні можливості системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (розрахункові чеки) до ДПС. Крім того, в цій системі покупець товарів (послуг)  зможе переглянути фіскальний  касовий чек, який розміщений у відкритій частині  Електронного кабінету.

Також засоби системи E-Receipt дозволяють формувати електронний чек, використовувати QR-код, в якому міститься інформація про здійснену розрахункову операцію, присвоювати чеку локальний та фіскальний номери, які є унікальними, фіскалізувати чек на сервері ДПС, накладати на нього електронний підпис продавця та ДПС, візуалізувати чек на пристрої продавця, передавати на пристрій покупця інформацію у вигляді повідомлення через електронну пошту, SMS, Viber, WhatsApp, формувати Z-звіти та передавати їх на сервер ДПС.

На сьогодні до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які затверджено наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2019 № 121 та беруть участь у експериментальному проекті.

До цього переліку увійшли система «E-Receipt (електронний чек)», розроблена Державною фіскальною службою України та новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту.