В Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області повідомляють, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:

Реєстраційна картка для фізичної особи;

Реєстраційна картка для юридичної особи;

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати з 22 липня 2019 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів до 31 липня 2019 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС у розділі «Отримання електронних довірчих послуг».

Додатково повідомляємо, що починаючи 01.08.2019 року отримати послуги електронного цифрового підпису можна буде виключно на захищені носії ключової інформації. Ключі згенеровані на незахищені носії ключової інформації діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації