В Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області нагадують, що триває пілотний проект щодо застосування інноваційної електронної системи «Електронний чек» або e-Receipt.

Система «Електронний чек» передбачає впровадження новітніх моделей програмних та/або прог­рамно-технічних комплексів для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі та послуг без застосування традиційних реєстраторів (РРО). Застосування такої моделі позбавляє необхідності придбавати традиційний касовий апарат та друкувати паперові чеки. При застосуванні нових моделей РРО платники заощаджуватимуть кошти, які витрачаються на придбання касових апаратів, вартість яких є досить високою - від 4 тис до 20 тис грн. Також система дозволяє виключити послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, що коштує платникам мінімум 200 грн. щомісяця для кожного РРО.

Програма «Електронний чек» має низку суттєвих переваг, зокрема:

- вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами;

- має найвищий ступінь захисту й працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень;

- систему можна встановити на будь-який пристрій - персональний комп'ютер, планшет чи смартфон.

Нова інформаційна система передбачає оnline реєстрацію персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів, без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

З даного питання платники податків можуть звернутися за номером телефону  (0342) 77-18-86  або до Інформаційно-довідкового департаменту - 0-800-501-007.