Як повідомили у відділі обслуговування платників Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, за 10 місяців п.р. до фіскальної служби Івано-Франківщини надійшло 125 письмових звернень, що на 16 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. 

Основну питому вагу письмових звернень (58 відсотків або 73 звернення) - складають заяви громадян з питань контрольно-перевірочної роботи та інформування про ухилення від сплати податків. У 18 зверненнях запитувачі цікавились питаннями реєстрації та обліку платників податків, заміною реєстраційного номера облікової картки та поданням податкової звітності. Ще 17 громадян звернулись за роз’ясненнями з питань адміністрування загальнодержавних та місцевих податків і зборів та ЄСВ. Решта – 17 звернень стосувались питань митного оформлення транспортних засобів, виконання судових рішень, виплати заробітної плати тощо.

Звернення, що надійшли до територіальних органів, взяті на контроль, проведено відповідні контрольно-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни, 7 звернень в даний час знаходяться на розгляді в ГУ ДФС в  області.

Також з початку року посадовими особами фіскальної служби області проведено 4 особистих прийоми громадян. Тематика звернень, що порушувалась під час проведення особистого прийому, стосувалася питань проведення перевірки СГД та повернення грошових коштів (сплаченого податку) за земельні паї а також щодо виконання судових рішень. 

Крім цього, протягом січня-жовтня п.р. 2 платники області  звернулись на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби «Пульс». У зверненнях порушувались питання наявності черги у Центрі обслуговування платників та порушення режиму роботи ЦОП. Усі питання було детально розглянуто, тож платники вчасно отримали вичерпні пояснення.