Платники податків мають право подати звернення  щодо видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи.

Таке звернення подається у центрі обслуговування платників, які діють при державних податкових інспекціях та їх відділеннях, нагадують в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області.

Звернення щодо видачі довідки Декларація про майновий стан і доходи, подається до контролюючого органу за податковою адресою платника податку. Воно може бути подано особисто або надіслано поштою.

Інформаційна картка цієї адмінпослуги, в якій наведена інформація про умови її отримання, вартість, строки надання послуги,  перелік необхідних документів, форми заяв тощо, розміщена на офіційному порталі територіальних органів ДФС в області у розділі «Адміністративні послуги».

Нагадаємо, Головним управлінням ДФС в Івано-Франківській області на своєму інтернет – представництві оприлюднено оновлений перелік усіх адміністративних послуг, які надаються центрами обслуговування платників, створених при відповідних податкових інспекціях. Зайшовши у розділ «Адміністративні послуги» користувач сайту зможе завантажити інформаційні картки адмінпослуг та форми заяв для їх отримання. В адміністративній картці наведена детальна інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги (місце надання, режим роботи), нормативно-правові акти, якими регламентується надання послуги, умови її отримання та інша довідкова інформація.